Osale veebiseminaril “Kantar Media Reactions 2023: Braving the battleground”
29.08.2023
29.08.2023
Kampaaniad on seitse korda mõjusamad kanalites, kus inimesed on reklaamile vastuvõtlikumad, sestap on kasulik teada, milliseid kanaleid ja platvorme tarbijad eelistavad. Seminari viivad läbi Jane Ostler ja Gonca Bubani Kantarist.
Veebiseminaril saad teada
– kuidas tarbijad ja turundajad tajuvad erinevaid reklaamiplatvorme,
– tarbijate eelistatuimate meediakanalite ja -brändide järjestusest,
– kuidas on meediakanalite ja -brändide tajumine muutunud,
– kuidas muutuval meediamaastikul edu saavutada.
Seminar toimub kolmapäeval, 6. septembril Eesti aja järgi kl 11-12 või 18-19 (registreeri siin).
Allikas: Kantar
Loe ka:
– Uuring: turundajate ja tarbijate reklaamikanalite eelistused ei kattu
Juhtekspert, Kantar Emor
Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.