Osale veebiseminaril “Kantar Media Reactions 2024: Moving at the speed of culture”

26.08.2024

Kantari iga-aastane Media Reactions uuring vaatleb lähemalt muutuvat meediamaastikku, aidates brändidel, meediaagentuuridel ja meediakanalitel teha targemaid meediastrateegia otsuseid. Kampaaniad on mõjusamad kanalites, kus inimesed on reklaamile vastuvõtlikumad, sestap on kasulik teada, milliseid kanaleid ja platvorme tarbijad eelistavad.

Rahvusvahelise Kantari tunniajasel tasuta veebiseminaril tutvustatakse värskeid leide 2024. aasta uuringust, mis viidi läbi 18 000 tarbija ja 1000 turundaja seas üle maailma. Seminari viivad läbi Jane Ostler ja Gonca Bubani Kantarist.

Veebiseminaril saad teada
– kuidas tarbijad ja turundajad tajuvad erinevaid reklaamiplatvorme ja -formaate,
– tarbijate eelistatuimate meediakanalite ja -brändide järjestusest,
– kuidas on meediakanalite ja -brändide tajumine muutunud.

Seminar toimub neljapäeval, 5. septembril Eesti aja järgi kl 11-12 või 18-19 (registreeri siin). Isegi, kui kumbki aeg ei peaks sobima, tasub registreerida, sest siis saate ligipääsu veebiseminari salvestusele.

Allikas: Kantar

Loe ka:
3 viisi, kuidas sotsiaalmeedias reklaamidega edukas olla
Uuring: turundajate ja tarbijate reklaamikanalite eelistused ei kattu