Osale veebiseminaril, kus selguvad maailma väärtuslikemad brändid
20.05.2024
20.05.2024
Seal tuuakse välja, kes on kõige kiiremad tõusjad ja uustulnukad 13 erinevas kategoorias. Samuti analüüsitakse, milline on brändi tähtsus ettevõtte kasvu tagamisel. Oma brändi ehitamise kogemusi jagavad mitmed rahvusvahelised ettevõtted, näiteks PepsiCo ja P&G.
Inglisekeelsel tasuta veebiseminaril räägivad Chris Jansen, Martin Guerrieria, Nikhil Banga, Graham Staplehurst, Gonca Bubani, Ellie Thorpe ja Jane Ostler Kantarist. Erikülalisteks on Jane Wakely PepsiCost, Kirti Singh P&Gst, Marcel Marcondes AB InBevist, Sumit Virmani Infosysist ja Zhou Yunjie Haier Grupist.
Seminar toimub kolmapäeval, 12. juunil Eesti aja järgi kl 11.30-12.45 või 20-21.15 (registreeri siin).
Loe ka:
– Tutvu maailma väärtuslikemate brändidega
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.