Osale veebiseminaril, kus selguvad maailma väärtuslikemad brändid
20.05.2024
20.05.2024
Seal tuuakse välja, kes on kõige kiiremad tõusjad ja uustulnukad 13 erinevas kategoorias. Samuti analüüsitakse, milline on brändi tähtsus ettevõtte kasvu tagamisel. Oma brändi ehitamise kogemusi jagavad mitmed rahvusvahelised ettevõtted, näiteks PepsiCo ja P&G.
Inglisekeelsel tasuta veebiseminaril räägivad Chris Jansen, Martin Guerrieria, Nikhil Banga, Graham Staplehurst, Gonca Bubani, Ellie Thorpe ja Jane Ostler Kantarist. Erikülalisteks on Jane Wakely PepsiCost, Kirti Singh P&Gst, Marcel Marcondes AB InBevist, Sumit Virmani Infosysist ja Zhou Yunjie Haier Grupist.
Seminar toimub kolmapäeval, 12. juunil Eesti aja järgi kl 11.30-12.45 või 20-21.15 (registreeri siin).
Loe ka:
– Tutvu maailma väärtuslikemate brändidega
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.