Osale veebiseminaril „Maailma väärtuslikemad brändid 2023“
22.05.2023
22.05.2023
Kantari BrandZ andmestik näitab hästi, kuidas on jätkuvalt oluline investeerida turundusse ja brändi tuntuse kasvatamisse. Hiljutised kriisid on meile näidanud, kuidas tugevad brändid kohanevad ja taastuvad teistest kiiremini. Kuidas on maailma juhtivatel brändidel praegusel turbulentsel ajal läinud ja millised tegurid aitavad brändidel kasvada?
Lisaks Kantari ekspertidele on veebiseminarile kutsutud järgmiste brändide esindajad: Coca-Cola, Haier, HDFC Bank, L’Oreal, AIA ja Mondelez.
Seminar jaguneb neljaks teemaplokiks:
Seminar toimub kolmapäeval, 14. juunil Eesti aja järgi kl 11-12 (registreeri siin).
Allikas: Kantar
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.