Osale veebiseminaril „Maailma väärtuslikemad brändid 2023“
22.05.2023
22.05.2023
Kantari BrandZ andmestik näitab hästi, kuidas on jätkuvalt oluline investeerida turundusse ja brändi tuntuse kasvatamisse. Hiljutised kriisid on meile näidanud, kuidas tugevad brändid kohanevad ja taastuvad teistest kiiremini. Kuidas on maailma juhtivatel brändidel praegusel turbulentsel ajal läinud ja millised tegurid aitavad brändidel kasvada?
Lisaks Kantari ekspertidele on veebiseminarile kutsutud järgmiste brändide esindajad: Coca-Cola, Haier, HDFC Bank, L’Oreal, AIA ja Mondelez.
Seminar jaguneb neljaks teemaplokiks:
Seminar toimub kolmapäeval, 14. juunil Eesti aja järgi kl 11-12 (registreeri siin).
Allikas: Kantar
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.