Osale veebiseminaril „Maailma väärtuslikemad brändid 2023“

22.05.2023

Osale rahvusvahelise Kantari tunniajasel tasuta veebiseminaril, mis tutvustab Kantari BrandZ väärtuslikemate brändide raportit 2023.

Kantari BrandZ andmestik näitab hästi, kuidas on jätkuvalt oluline investeerida turundusse ja brändi tuntuse kasvatamisse. Hiljutised kriisid on meile näidanud, kuidas tugevad brändid kohanevad ja taastuvad teistest kiiremini. Kuidas on maailma juhtivatel brändidel praegusel turbulentsel ajal läinud ja millised tegurid aitavad brändidel kasvada?

Lisaks Kantari ekspertidele on veebiseminarile kutsutud järgmiste brändide esindajad: Coca-Cola, Haier, HDFC Bank, L’Oreal, AIA ja Mondelez.

Seminar jaguneb neljaks teemaplokiks:

  • Kas Sinu äri investeerib brändi piisavalt? Suurimad brändide edulood 2023. aastast.
  • Kas Sinu bränd eristub? Eristumine on edu saavutamise alus.
  • Hinnastamine.
  • Kas Su bränd loob väärtust ka lisaks ärilistele tulemustele?

Seminar toimub kolmapäeval, 14. juunil Eesti aja järgi kl 11-12 (registreeri siin).

Allikas: Kantar