Osale veebiseminaril “Navigating Brand Growth: Build Difference in 2025”
14.11.2024
14.11.2024
Seminari viivad läbi Chris Petranto, Piers Lindsay-Taylor ja Cynthia Vega Kantarist.
Veebiseminaril saad teada
– millised valikud võivad aidata suurendada brändi müüki ja nõudlust selle järele;
– kuidas teha tõenduspõhiseid valikuid, kasutades “mis siis kui” stsenaariume;
– kasutusjuhtumid erinevates valdkondades Kantar BrandStructuresi abil;
– CMO perspektiiv:
Seminar toimub neljapäeval, 14. novembril Eesti aja järgi kl 16.00-16.45. Registreeri ja saa lähemat infot siin.
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.