Osale veebiseminaril “Navigating Brand Growth: Build Difference in 2025”
14.11.2024
14.11.2024
Seminari viivad läbi Chris Petranto, Piers Lindsay-Taylor ja Cynthia Vega Kantarist.
Veebiseminaril saad teada
– millised valikud võivad aidata suurendada brändi müüki ja nõudlust selle järele;
– kuidas teha tõenduspõhiseid valikuid, kasutades “mis siis kui” stsenaariume;
– kasutusjuhtumid erinevates valdkondades Kantar BrandStructuresi abil;
– CMO perspektiiv:
Seminar toimub neljapäeval, 14. novembril Eesti aja järgi kl 16.00-16.45. Registreeri ja saa lähemat infot siin.
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.