Peter Roose: 70 protsenti õige otsus on parem kui otsustamatus
04.03.2025
04.03.2025
Kanadas üles kasvanud Roose sidus oma karjääri Eestiga. Pärast agentuurikogemust töötas ta pikemalt Tallinki heaks, muuhulgas ka ettevõtte hotelliketi juhina. Roose meenutas Tallinki aegadest, et isegi, kui midagi läks natuke viltu, ei saanud selle eest karistada. „Sa said edasi minna ja õppisid sellest,“ kõneles ta. Ta toonitas, et probleemide eest ei saa ära joosta: neile tulebki otsa vaadata ja neid ratsionaalselt lahendada. „Mulle meeldib öelda, et kui midagi läheb halvasti, siis ma võtan ise vastutuse. Kui mul läheb hästi, siis see on seotud tiimiga,“ lisas ta.
Oma personalipoliitika võttis ta kokku nii: „Minu kogu personalipoliitika on läbi kõikide aegade olnud see, et otsid ja palkad inimesi, kes on sinust targemad. Kui ta on sinust targem ja ta on hea inimene, siis võta ta tööle ja lase tegutseda.“
Maailmatrendidega kursisolek on Roose hinnangul väga oluline, ent tuleb vahet teha trendil ja moeröögatusel. “Sa vaatad, mis maailmas üldse toimub, mis on trendid. Trend on pikaajaline, teine asi aga on moeröögatus: täna on, homme ei ole.” Ta sõnas, et tulebki aru saada, kas on mõtet toote- või teenusearendusse investeerida. “Kui me räägime autodest, siis me näeme, et elektriautod on tulemas tagasilöökidele vaatamata. Kogu see kliimateema on selline, mis kõnetab inimesi. Suures pildis näeme, et kogu see paradigma muutub. Kuhu ta jääb, me ei tea veel. Minagi sõidan elektriautoga,” lisas Roose.
Rääkides veel tööst Amserv Grupis, rõhutas Roose klientide tagasiside ja sellega arvestamise olulisust.”Me pidevalt saadame kirju välja, küsime tagasisidet, NPS jne, et aru saada, mida klient räägib ja mõtleb. Igas esinduses on ka kliendisuhete juht: kui on mingisugune probleem, siis tema on see, kes lahendab kliendi muresid. Me tahame teada, kes klient on, mida ta mõtleb, kuidas tal läheb ja nii edasi – see on jube tähtis.”
Kuula-vaata lähemalt (Spotify/ Apple Podcasts):
Augustis alustasime Kantar Emori taskuhäälinguga ”Point”. Turundushuvilistele suunatud taskuhäälingu saatejuht on turunduslektor ja Kantar Emori konsultant Alar Pink. Iga osa keskendub ühele turunduseksperdile, kellel on pikaajalisem turundusvaldkonnas töötamise kogemus ning kes on vastustanud või vastutavad praegu organisatsiooni turundustegevuste eest.
Loe ka:
– Annika Parm: turunduses pead suutma kaasas käia kõikide trendidega
– Andrija Arro: suures pildis on kliendi käitumisharjumused Baltikumis sarnased
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.