Raadioauditooriumi ülevaade 2017. aasta suvel
10.11.2017
10.11.2017
Kantar Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud suveperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 26 minutit päevas. Võrreldes kevadega kuulati raadiot päevas 2 minuti võrra enam. Eestlased kuulasid raadiot 3 tundi ja 25 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 3 tundi ja 28 minutit.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 295 | 29,0 |
2 | Sky Plus | 245 | 24,0 |
3 | Star FM | 212 | 20,8 |
4 | Raadio Elmar | 206 | 20,3 |
5 | Retro FM | 172 | 16,9 |
6 | Raadio Kuku | 141 | 13,9 |
7 | Raadio 2 | 120 | 11,8 |
8 | MyHits | 110 | 10,8 |
9 | Hit FM | 80 | 7,9 |
10 | Power Hit Radio | 77 | 7,6 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 31.05.2017–29.08.2017
Allikas: Kantar Emor, Raadioauditooriumi uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 138 | 13,5 |
2 | Russkoje Radio | 129 | 12,6 |
3 | Narodnoje Radio | 117 | 11,5 |
4 | Sky Raadio | 101 | 9,9 |
5 | Jumor FM | 75 | 7,4 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 31.05.2017–29.08.2017
Allikas: Kantar Emor, Raadioauditooriumi uuring
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.