Osale veebiseminaril tähelepanu saavutamisest reklaamis
15.02.2024
15.02.2024
Oluline on mõista ka tähelepanu sügavust ning mõõta emotsionaalset kaasatust: aktiivset tähelepanu. Kantari veebiseminaril räägitakse, kuidas tähelepanu mõõta ning jagatakse näiteid, kus on kasutatud ka Emotion AI analüüsi.
Veebiseminaril käsitletavad teemad:
– miks on tähelepanu reklaamis oluline;
– kuidas tähelepanu mõõta;
– tähelepanu erinevatel platvormidel;
– kuidas suurendada reklaami edukust läbi sügavama tähelepanu ja emotsionaalse kaasatuse.
Rahvusvahelise Kantari inglisekeelsel tasuta veebiseminaril räägivad Ecem Erdem ja Duncan Southgate Kantarist ning Graham Page Affectivast. Seminar toimub kolmapäeval, 28. veebruaril Eesti aja järgi kl 11-12 või 18-19 (registreeri siin).
Loe ka:
– Turundustrendid 2024
– Uuring: turundajate ja tarbijate reklaamikanalite eelistused ei kattu
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.