Osale veebiseminaril tähelepanu saavutamisest reklaamis

15.02.2024

Tarbijatel ei ole tähelepanu piiramatult jagada, olgu keskkond nii digitaalne ja infost küllastunud kui tahes. Sestap on tähelepanu mõistmine olulisem kui kunagi varem. Pikalt on reklaamijate ja turundajate tavapraktika olnud reklaami vaatamisaja mõõtmine. Kas see on tähelepanu mõõtmiseks piisav?

Oluline on mõista ka tähelepanu sügavust ning mõõta emotsionaalset kaasatust: aktiivset tähelepanu. Kantari veebiseminaril räägitakse, kuidas tähelepanu mõõta ning jagatakse näiteid, kus on kasutatud ka Emotion AI analüüsi.

Veebiseminaril käsitletavad teemad:
– miks on tähelepanu reklaamis oluline;
– kuidas tähelepanu mõõta;
– tähelepanu erinevatel platvormidel;
– kuidas suurendada reklaami edukust läbi sügavama tähelepanu ja emotsionaalse kaasatuse.

Rahvusvahelise Kantari inglisekeelsel tasuta veebiseminaril räägivad Ecem Erdem ja Duncan Southgate Kantarist ning Graham Page Affectivast. Seminar toimub kolmapäeval, 28. veebruaril Eesti aja järgi kl 11-12 või 18-19 (registreeri siin).

Loe ka:
Turundustrendid 2024
Uuring: turundajate ja tarbijate reklaamikanalite eelistused ei kattu