Vaata, milliseid uuringuid saad meie e-poest tasuta
14.02.2024
14.02.2024
Reklaamipanuste ülevaadetega saad tutvuda siin. Finantskäitumise uuringu tulemustega saad teemade kaupa tutvuda siin. Eesti elanike jaoks meeldivaimate brändide edetabeliga 2019 saad tutvuda siin. Tegemist on igal aastal läbi viidava uuringuga, kus selgub, milliste brändide suhtes tunnevad Eesti inimesed poolehoidu.
Peagi on võimalik osta ka värskete andmetega finantskäitumise uuring. Vaatluse all on Eesti elanike hoiakud ja barjäärid erinevate finantstoodete kasutamise suhtes ning nende suhe rahaga üldisemalt. Laenamine (sh järelmaksud), säästmine (sh pension) ja investeerimine (sh krüptoraha) – kuidas inimesed nendesse teemadesse suhtuvad ning kuidas kajastub see nende käitumises? Millised brändid ja kõneisikud on usaldusväärsed? Kuidas mõjutavad finantskäitumist individuaalsed erinevused, nt haridus, isiksus või riskiisu? Huvi korral võta ühendust Raul Allasega (raul.allas@kantar.com).
Meie e-poel tasub pilk peal hoida: regulaarselt lisame sinna soetamiseks uusi põnevaid trendiuuringuid, samuti teeme vanemaid uuringuid tasuta kättesaadavaks.
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.