Tudengite seas jätkab mainekaima tööandjana LHV
06.06.2024
06.06.2024
„Nagu laiemalt töötavate inimeste seas, nii on ka tudengite hulgas pikema trendina märgata finantsasutuste võidukäiku,“ kommenteeris Kantar Emori töötajakogemuse juhtekspert Mari-Liis Eensalu. Nii mahtusid lisaks nimetatutele esikümnesse ka Wise ja SEB Pank. Tudengite silmis on lisaks finantsvaldkonnale sama atraktiivsed ka IT- ja taristuettevõtted.
“Noorte aastakäigud on aasta-aastalt väiksemad ja tööandjate konkurents nende pärast läheb seetõttu järjest tihedamaks,“ rääkis Mari-Liis Eensalu. Uuringu kohaselt tudengite ootused palgatöötajate omadest siiski väga suurel määral ei eristu. „Kuna tudengid on alles oma tööteekonna alguses, on neile ootuspäraselt olulisemad head karjäärivõimalused ning võimalus areneda. Palgatöötajatest enam väärtustavad nad ka paindlikkust nii tööaja kui -koha osas. Võimalus teha kaugtööd ja toimetada õpingute kõrvalt endale sobival ajal on nende jaoks normaalsus,“ lisas Eensalu. Võrdluses palgatöötajatega tõid tudengid rohkem välja ka kaasava ja usaldava juhtimiskultuuri olulisust tööandja valikul.
Tudengite jaoks mainekamate tööandjate esikümnesse kuuluvad tänavu veel Enefit (Eesti Energia), Enefit Green, Wise, Pipedrive, Bolt, SEB Pank ja Tallinna Lennujaam.
Tänavu kevadel 19. korda läbi viidud tööandjate maine uuringule vastas 943 majanduse, juhtimise, loodusteaduste ning tehniliste erialade tudengit. Uuring viidi läbi veebis.
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.