Turundaja, oled oodatud osalema turunduspraktikate uuringus!
24.01.2024
24.01.2024
Kas teadsid, et 2022. aastal kulutasid Eesti ettevõtted kogueelarvest keskmiselt 2,2% turundustegevusteks (Kantar Emor, 2022)? Kuidas on olukord muutunud sellel aastal? Selle teadasaamiseks vajame turundusotsuste tegijate panust. Kõik vastajad saavad pärast uuringu valmimist üheks kuuks tasuta juurdepääsu uuringu põhitulemustele interaktiivses Power BI tööruumis, sealhulgas võrdlusele 2022. ja 2021. aasta andmetega. Põhitulemused sisaldavad üldistatud andmeid kõikide osalenud organisatsioonide tausta, turunduseelarve osakaalu ja turunduskulude jaotumise kohta. Samuti loosime vastajate vahel välja 5 raamatut „Marketing 6.0: The Future Is Immersive“ (autoriteks Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan).
Vastamisele kulub umbes 15 minutit. Küsimustikule vastamiseks kliki palun siin.
Huvilistele pakub Kantar Emor täisaruannet, mis võimaldab lisaks üldistatud andmetele annalüüsida tulemusi ettevõtete tegevusfookuse, turunduseelarve suuruse, sektori, ettevõte vanuse, töötajate arvu ja valdkonna (jaekaubandus, tööstus ja muu) lõikes. Aruanne võimaldab ka detailsemat ülevaadet:
Kantar Emor viib turunduspraktikate võrdlusuuringut läbi alates 2021. aastast. Kantar Emori konsultant ja Tallinna Ülikooli turunduslektor Alar Pink tutvustab tänavusi tulemusi 21. märtsil turunduskonverentsil Password.
– Uuringu alamleht
– Facebooki postitus eelmise aasta kokkuvõttest
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.