Tutvu Kantar Emori e-poega
22.02.2024
22.02.2024
Teeme juttu Katariina Mälliga, kes on meie e-poe eestvedaja.
Mediafacts.com on Kantar Emori andmekaubamaja, kus on võimalik tutvuda lähemalt meie pakutavate toodetega. Seal on näha, milliseid multikliendiuuringuid (uuring, mis tehakse mitmele kliendile korraga) ja milliste hindadega me pakume. Lähemalt saab lugeda uuringute ülesehitusest ning näha saab uuringu jooniste eelvaadet, mis annab selgema pildi, kuidas me tulemusi aruannetes kujutame. Kui teema kõnetab ja uuring on teile kasulik, saate kohe ostu ära teha nagu e-poes ikka.
Aeg-ajalt teeme meie multikliendiuuringutele e-poes sooduspakkumisi, nii et tasub meid jälgida.
Arusaadavalt on kõige populaarsemad meie reklaamituru ülevaated, mis on kättesaadavad tasuta. Viimasel ajal oleme muutnud kõigile kättesaadavaks vanemaid uuringuaruandeid, mille saab alla laadida tasuta. See võimaldab näiteks õpilastel, tudengitel ja teistel huvilistel tutvuda varasemate andmetega ja neid soovi korral kasutada. Värskelt tegime tasuta kättesaadavaks Eesti, Läti ja Leedu „Finantsseire 2018“ uuringu tulemused. Selle uuringu võtmeteemad olid säästmine ja investeerimine, arveldused ja maksekäitumine, laenud, kohustused ja laenukäitumine, FinTech ettevõtted, finantsettevõtete tuntus ja nende teenuste kasutamine, ettevõtlus ning krüptoraha. Värske finantskäitumise teemaline uuring valmib juba juunikuus. Avalikustasime ka Eesti elanike meelest meeldivaimate brändide edetabeli 2019. Kui uuring pakub huvi, siis saab juba mõne kuu pärast meie e-poest osta värske „Brändide edetabeli“ tulemusi.
Veebipoes on kokku 50 uuringutoodet, tasulistest on kõige populaarsemad olnud „Balti tarbijaturu trendid“ (Baltic Consumer Market), mis annab põhjaliku ülevaate Eesti, Läti ja Leedu elanike ostu- ja tarbimiskäitumisest, finantskäitumisest, meediatarbimisest, reklaamist ning majanduse ja jaesektori arengutest. Teiseks tooksin välja „Lojaalsusprogrammide atraktiivsuse“ (Attractiveness of Customer Loyalty Programs), mis selgitas välja, millised püsikliendiprogrammid on Eesti elanikele kõige atraktiivsemad ja milliseid püsikliendi eeliseid inimesed ootavad.
Veebileht on ingliskeelne seetõttu, et kuigi põhiliselt on meie andmekaubamajas uuringud Eesti turu kohta, on seal ka Kantar Läti ja Leedu uuringuid. Ka Eesti turu kohta on huvi väljastpoolt Eestit, nii ongi e-pood inglise keeles. Eesti uuringuaruanded on peamiselt eesti keeles, aga teised on saadaval inglise keeles ning osa on saadaval mitmes keeles. Kui minna mediafacts.com uuringutoodete vahelehele, siis on koheselt näha täpsemalt uuringuinfo: mis aastal valmis, mis keeles on, mida sisaldab, millist meetodit kasutati ning täpsem tehniline kirjeldus toote kättesaamise osas.
Alates 2020. aastast on meil paljude uuringute väljundiks Microsoft Power BI. Power BI on interaktiivne uuringuväljund, milles saab vaadata uuringu tulemusi erinevates sotsiaaldemograafilistes või teistes teemakohastes lõigetes. Uuringuaruande jagamine on siin lihtne ja turvaline: vaja on meiliaadresse, kes soovivad aruannetega tutvuda. Seejärel teeme neile ligipääsu Power BI veebirakendusesse.
Microsoft Power BI võimaldab meil klientidele luua põhjalikke aruandeid, sügavuti analüüsida mahukaid andmeid, luua meeldejäävaid andmevisuaale ning koostada kokkuvõtteid. Uuringuaruanded omakorda võimaldavad meie klientidel teha kaalutletuid otsuseid, tuginedes Kantar Emori kogutud ja analüüsitud andmetele.
Juhtekspert, Kantar Emor
Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.