Tutvu meie veebruari uudiskirjaga
07.02.2025
07.02.2025
✨ meie värskest uuringust, mis kaardistab Eesti elanike meelest rohemeelse kuvandiga brändid;
✨ kuidas suhestuda z-põlvkonnaga;
✨ millised on tänavused reklaamituru trendid;
✨ mis vahe on veebi- ja telefoniküsitlusel;
✨ kutse Kantari tasuta veebiseminarile “GrowthFinder: Winning in the moments that matter”, kus vaadatakse, kuidas tuua oma bränd esile hetkedel, kui tarbija teeb oma ostuotsuseid.
Tahad trendidega kursis olla ja soovid märtsi uudiskirja juba oma e-postkasti saada? Liitu uudiskirjaga siin.
Juhtekspert, Kantar Emor
Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.