Uuringukool: kuidas jõuda uuringumõttest uuringudisainini?
02.09.2024
02.09.2024
Esimeses osas räägib käitumisekspert Anna Karolin, kuidas sünnib mõttest teha uuring edasine uuringudisain. “Minu jaoks on uuringu disainimine üks uuringute tegemise kõige põnevamaid aspekte, kuna seal on tarvis teha palju keerukaid, aga huvitavaid valikuid ja seetõttu ootame väga teie uuringumõtteid, et need siis uuringuteks vormida,” räägib Anna.
Hoia silm peal meie uuringukooli lehel, kuhu koondame kõik episoodid.
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.