Uuringukool: kuidas mõõta brändi edu?
11.11.2024
11.11.2024
„Meie kogemus ütleb, et kaks näitajat, mille jälgimist kindlasti saab brändi kasvuvankri ette rakendada, on brändi tuntus (just avatud küsimusega hinnatuna ehk spontaanne tuntus) ja brändi tajutud väärtus (brand value, power, mental availability jne),“ lausub Katrin
Koos kooli algusega tulime välja Kantar Emori uuringukooliga, kus jagame põnevaid infoampse uuringumaailmast. Hoia silm peal meie uuringukooli lehel, kuhu koondame kõik episoodid.
Juhtekspert, Kantar Emor
Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.