Uuringukool: kuidas on brändi väärtus seotud selle kasutamisega?
02.12.2024
02.12.2024
Kui tuua näide rahvusvahelistest brändidest, siis Kantar BrandZ edetabelis maailma väärtuslikem bränd Apple toetub oma strateegias pigem brändi-, konkurent Samsung aga turujõule. Mis neil täpselt vahet on, vaata videost.
Koos kooli algusega tulime välja Kantar Emori uuringukooliga, kus jagame põnevaid infoampse uuringumaailmast. Hoia silm peal meie uuringukooli lehel, kuhu koondame kõik episoodid.
Loe ka:
– Uuringukool: kuidas mõõta brändi edu?
– Millised on maailma väärtuslikemad brändid?
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.