Uuringukool: kuidas on brändi väärtus seotud selle kasutamisega?
02.12.2024
02.12.2024
Kui tuua näide rahvusvahelistest brändidest, siis Kantar BrandZ edetabelis maailma väärtuslikem bränd Apple toetub oma strateegias pigem brändi-, konkurent Samsung aga turujõule. Mis neil täpselt vahet on, vaata videost.
Koos kooli algusega tulime välja Kantar Emori uuringukooliga, kus jagame põnevaid infoampse uuringumaailmast. Hoia silm peal meie uuringukooli lehel, kuhu koondame kõik episoodid.
Loe ka:
– Uuringukool: kuidas mõõta brändi edu?
– Millised on maailma väärtuslikemad brändid?
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.