Uuringukool: miks ja kuidas teha teadusülevaateid?
17.12.2024
17.12.2024
“Need näitavad, kuidas sarnaseid probleeme on näiteks teistes riikides või kultuurides käsitletud, milliseid lahendusi on proovitud ja millised neist on päriselt toiminud. Suur hulk probleeme on riikides sarnased ja alati ei pea leiutama jalgratast, et lahendusi leida,” ütleb Kertti. Vaata lähemalt lühivideost:
Koos kooli algusega tulime välja Kantar Emori uuringukooliga, kus jagame põnevaid infoampse uuringumaailmast. Hoia silm peal meie uuringukooli lehel, kuhu koondame kõik episoodid.
Loe ka:
– Kantar Emori ühiskonnauuringud, kus teadusülevaated on tihti üheks osaks
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.