Veebiseminar: eristuva TikToki reklaami loomise saladused

14.03.2023

TikTok on brändide jaoks aina enam tähtsust omav sotsiaalmeediakanal, kus oma olemasolevate ja tulevaste klientidega suhestuda. Kuidas teha nii, et brändide loodav sisu oleks brändile väärtust loov, mitte lihtsalt meelelahutuslik?

Inglisekeelse tasuta veebiseminari toovad teieni Kantar ja TikTok. Seminaril pakutakse praktilisi nõuandeid erinevate brändide (nt Nike, Costa, Pepsi Max) näidete varal.

Muu hulgas arutletakse:

  • kuidas luua eristuvaid TikToki reklaame, mis tõmbavad tähelepanu ja mõjuvad inimestele;
  • kas minna kaasa trendidega või luua ise;
  • kuidas tagada, et Su bränd paistaks silma ja Su TikTok poleks lihtsalt tüütu vahepala;
  • miks on oluline aastaringselt investeerida loomingulisse ja toimivasse digireklaami.

Seminar toimub teisipäeval, 21. märtsil Eesti aja järgi kl 12-13 (registreeri siin).