Veebiseminar: kuidas kasutada andmeid, et luua väärtuslik kliendisuhe?

10.03.2023

Osale rahvusvahelise Kantari tunniajasel tasuta veebiseminaril, kus erinevate ettevõtete esindajad räägivad, kuidas luua 360-kraadine vaade tarbijate vajadustest ja ostukäitumisest.

Keset geopoliitilisi pingeid, Covid-19 pandeemiat, majanduslangust ja kõrget inflatsiooni on tarbijad aina enam mures oma rahaasjade pärast. Kuidas saavad brändid ajal, mil inimesed kärbivad oma kulusid, luua tõelise 360-kraadise ülevaate tarbijate vajadustest, püüdlustest ja ostukäitumisest? Selline laiapõhjaline vaade aitaks maksimeerida ka investeeringu tootlust (ROI).

Kantar Analytics Live veebiseminaril räägivad Nivedita Mandal Goodyearist, Ashley Skilton Sainsbury’st ja Ashish Jha Kantarist.

Muu hulgas kuuled

  •  milliste väljakutsetega organisatsioonid sel teemal põrkuvad;
  • millised on peamised tööriistad ja tehnoloogiad, mida kasutatakse 360-kraadise vaate loomiseks.

Seminar toimub kolmapäeval, 15. märtsil Eesti aja järgi kl 17-18 (registreeri siin). Kui ei õnnestu just sel kellaajal kuulata, saadetakse Sulle hiljem salvestus.