Veebiseminar: kuidas kasutada andmeid, et luua väärtuslik kliendisuhe?
10.03.2023
10.03.2023
Keset geopoliitilisi pingeid, Covid-19 pandeemiat, majanduslangust ja kõrget inflatsiooni on tarbijad aina enam mures oma rahaasjade pärast. Kuidas saavad brändid ajal, mil inimesed kärbivad oma kulusid, luua tõelise 360-kraadise ülevaate tarbijate vajadustest, püüdlustest ja ostukäitumisest? Selline laiapõhjaline vaade aitaks maksimeerida ka investeeringu tootlust (ROI).
Kantar Analytics Live veebiseminaril räägivad Nivedita Mandal Goodyearist, Ashley Skilton Sainsbury’st ja Ashish Jha Kantarist.
Muu hulgas kuuled
Seminar toimub kolmapäeval, 15. märtsil Eesti aja järgi kl 17-18 (registreeri siin). Kui ei õnnestu just sel kellaajal kuulata, saadetakse Sulle hiljem salvestus.
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.