Osale veebiseminaril, kus selguvad parimad reklaamid üle maailma
19.03.2025
19.03.2025
Juba kuus aastat on Kantar tunnustanud reklaame, mis ei paista silma ainult loovusega, vaid ka mõjutavad ja puudutavad inimesi. Eriti meeldejäävad on need kampaaniad, mis tekitavad siiraid emotsioone ja panevad kaasa elama. Just inimlik puudutus toob brändidele pikaajalise edu. Veebiseminaril tutvustatakse 2024. aasta parimaid reklaame üle maailma ja jagatakse praktilisi nõuandeid, kuidas tarbijatega tehisaru ajastul mõjusalt suhelda. Sel aastal on külas ka auhinnatud reklaamide loojad, kes avavad oma võidutööde ideede tagamaid.
Rahvusvahelise Kantari inglisekeelsel tasuta veebiseminaril räägivad Jane Ostler, Polly Wyn Jones, Ecem Erdem ja Vera Sidlova Kantarist. Seminar toimub kolmapäeval, 9. aprillil Eesti aja järgi kl 11-12 või 18-19 (registreeri siin).
Loe ka:
– Kantar Media reklaamituru trendid 2025
– Eesti ettevõtete turunduseelarvetest pea poole moodustab meediareklaam
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.