Osale veebiseminaril, mis käsitleb eristuvate brändide loomist
30.04.2024
30.04.2024
Brändid kasvavad, eristudes teistest brändidest aina rohkemate inimeste jaoks. Kantari Blueprint aitab mõista, kuidas ehitada tugevaid ja edukaid brände. See põhineb üleilmselt 5,4 miljardil hoiakuid käsitleval ning 1,1 miljardil käitumist käsitleval andmeühikul.
Rahvusvahelise Kantari inglisekeelsel tasuta veebiseminaril räägivad Jane Ostler ja Mark Visser Kantarist. Lisaks on veebiseminari osaks lühiksed intervjuud klientidega ning küsimuste-vastuste osa. Seminar toimub teisipäeval, 14. mail Eesti aja järgi kl 11.30-12.30 või 18-19 (registreeri siin).
Loe ka:
– Mainekamate ettevõtete juhid: brändi muutmine nõuab julgust ja teadlikku pingutust
– Tutvu maailma väärtuslikemate brändidega
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.