Osale veebiseminaril, mis käsitleb eristuvate brändide loomist
30.04.2024
30.04.2024
Brändid kasvavad, eristudes teistest brändidest aina rohkemate inimeste jaoks. Kantari Blueprint aitab mõista, kuidas ehitada tugevaid ja edukaid brände. See põhineb üleilmselt 5,4 miljardil hoiakuid käsitleval ning 1,1 miljardil käitumist käsitleval andmeühikul.
Rahvusvahelise Kantari inglisekeelsel tasuta veebiseminaril räägivad Jane Ostler ja Mark Visser Kantarist. Lisaks on veebiseminari osaks lühiksed intervjuud klientidega ning küsimuste-vastuste osa. Seminar toimub teisipäeval, 14. mail Eesti aja järgi kl 11.30-12.30 või 18-19 (registreeri siin).
Loe ka:
– Mainekamate ettevõtete juhid: brändi muutmine nõuab julgust ja teadlikku pingutust
– Tutvu maailma väärtuslikemate brändidega
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.