Osale veebiseminaril, mis käsitleb eristuvate brändide loomist

30.04.2024

Teisipäeval, 14. mail toimub rahvusvahelise Kantari veebiseminar Blueprint for Brand Growth. Seal arutletakse, mis on ühist tugevatel brändidel, kuidas luua eristuvust ning milliseid mõõdikuid brändi edu mõõtmisel kasutada.

Brändid kasvavad, eristudes teistest brändidest aina rohkemate inimeste jaoks. Kantari Blueprint aitab mõista, kuidas ehitada tugevaid ja edukaid brände. See põhineb üleilmselt 5,4 miljardil hoiakuid käsitleval ning 1,1 miljardil käitumist käsitleval andmeühikul.

Rahvusvahelise Kantari inglisekeelsel tasuta veebiseminaril räägivad Jane Ostler ja Mark Visser Kantarist. Lisaks on veebiseminari osaks lühiksed intervjuud klientidega ning küsimuste-vastuste osa. Seminar toimub teisipäeval, 14. mail Eesti aja järgi kl 11.30-12.30 või 18-19 (registreeri siin).

Loe ka:
Mainekamate ettevõtete juhid: brändi muutmine nõuab julgust ja teadlikku pingutust
Tutvu maailma väärtuslikemate brändidega