Osale veebiseminaril, kus selguvad maailma väärtuslikemad brändid
16.04.2025
16.04.2025
Kantar BrandZ reastab maailma kõige väärtuslikumad brändid. Veebiseminaril avatakse, mis on nende edu taga. BrandZ tähistab tänavu 20. aastapäeva ja sestap vaadatakse ka ajas tagasi ning võetakse senine kogemus kokku.
Jutuks tulevad järgmised teemad:
– brändi väärtuse peamised mõjutajad;
– visuaalselt mõjuvad ja andmepõhised ülevaated andmevisualiseerimise meistrilt David McCandless’ilt (Information is Beautiful);
– kuidas juhtivad brändid on viimase 20 aasta väljakutsetest üle saanud;
– tuntud turundusprofessionaalide ja Kantar ekspertide mõtted ja kogemused;
– Kantar BrandZ TOP100 aastal 2025.
Rahvusvahelise Kantari inglisekeelsel tasuta veebiseminaril räägivad Chris Jansen, Martin Guerrieria, Nikhil Banga, Tara Prabhakar, Ellie Thorpe, Jane Ostler ja Graham Staplehurst Kantarist. Seminar toimub neljapäeval, 15. mail Eesti aja järgi kl 11.30-12.45 ja 20.00-21.15 (registreeri siin).
Vaata ka meie uuringukooli osa, kus meie uuringuekspert Katrin Männaste räägib, kuidas mõõta brändi edu.
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.