Viimasel poolaastal kuulati enim Vikerraadiot ja Elmarit
28.10.2024
28.10.2024
Suurema osa ajast moodustas raadiokuulamine – 1 tund ja 59 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulus keskmiselt 1 tund ja 17 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulati 7 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulus keskmiselt 4 minutit päevas. 47 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg kasvanud 11 minuti võrra. Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 28 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 2 minutit päevas.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 112 000 | 10,4 |
2 | Raadio Elmar | 77 000 | 7,2 |
3 | Sky Plus | 58 000 | 5,4 |
4 | Star FM | 51 000 | 4,7 |
5 | Retro FM | 50 000 | 4,7 |
6 | MyHits | 36 000 | 3,3 |
7 | Raadio Kuku | 34 000 | 3,2 |
8 | Rock FM | 33 000 | 3,0 |
9 | Raadio 2 | 22 000 | 2,1 |
10 | Relax FM | 17 000 | 1,7 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.04.2024–30.09.2024
Allikas: Kantar Emor, raadio- ja muusikakuulamise uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 30 000 | 2,7 |
2 | Sky Radio | 19 000 | 1,7 |
3 | Jumor FM | 17 000 | 1,6 |
4 | Narodnoje Radio | 16 000 | 1,5 |
5 | Russkoje Super Radio | 12 000 | 1,2 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.04.2024–30.09.2024
Allikas: Kantar Emor, raadio- ja muusikakuulamise uuring
Uuringuekspert, Kantar Emor
Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.