Brändide edetabel

Lemmikbrändide uuringust selgub, millised brändid on kõige enam suutnud pugeda Eesti inimeste südamesse ja mõtetesse. Nii aitame mõista suundumusi ja anda sisendit ning tagasisidet brändi juhtimisele pikemas vaates.

Oleme uuringut läbi viinud juba alates 2009. aastast.

Uuringus katame järgmisi teemasid:

– kuidas suhtub tarbija Sinu brändi, millisena see positsioneerub võrreldes 1) konkurentidega, 2) erinevates sihtrühmades ning 3) erinevate väärtushoiakutega inimeste seas;
– milliste brändide puhul on meeldivus kasvamas, milliseid valitakse lemmikute hulka senisest vähem ning mis suunas liigub Sinu brändi meeldivus;
– millised on trendid tarbija lemmikbrändides valdkonniti;

Populaarseimate brändide väljaselgitamiseks viisime viimati maikuus 2024 läbi veebiuuringu, kus palusime vastajail etteantud nimekirja alusel valida kuni viis tema jaoks kõige meeldivamat brändi, valik tuli teha enam kui 160 nimetuse ja logo seast. Nimekirja aluseks on Kantar Emori erinevatest brändiuuringutest saadud kogemus. Uuringus osales 1034 Eesti elanikku vanuses 15–74 aastat.

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu värsketele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe lisa:
Eesti inimeste lemmikbrändiks tõusis taas Kalev

Katrin Männaste

Katrin Männaste

Uuringuekspert

+372 626 8539

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.