Kindlustusbrändide trendiuuring
Milliseid kindlustustooteid Eesti elanikud kasutavad ning milliseid kindlustusettevõtteid teatakse enim? Kantar Emor viib 2025. aastal teist korda läbi kindlustusbrändide trendiuuringu, mis on kindlustusettevõtetele toeks turundus- ja kommunikatsiooniotsuste tegemisel.
Tänavu mõõdetakse 18 kindlustusettevõtet ja 16 kindlustustoodet.
Uuring katab järgmisi teemasid:
– kindlustustoodete kasutus,
– kokkupuude kindlustusettevõtetega,
– kindlustusbrändide seostamine kindlustustoodetega,
– kindlustusseltside tuntus,
– kindlustusseltside kuvand;
– kriteeriumid kindlustusbrändide valikul.
Kantar Emor viib uuringu läbi veebis maikuus 2025, sihtgrupp on 18+ vanuses Eesti elanikud.
Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu viimastele andmetele saad osta meie e-poest.
Loe ka:
– Kindlustustoodetest kaalutakse enim elu- ja reisikindlustuse soetamist