Kindlustusbrändide trendiuuring

Milliseid kindlustustooteid Eesti elanikud kasutavad ning milliseid kindlustusettevõtteid teatakse enim? Kantar Emor viis 2024. aastal esmakordselt läbi kindlustusbrändide trendiuuringu, mis on kindlustusettevõtetele toeks turundus- ja kommunikatsiooniotsuste tegemisel.

Tänavu mõõdeti 18 kindlustusettevõtet ja 16 kindlustustoodet.

Uuring katab järgmisi teemasid:
– kindlustustoodete kasutus,
– kokkupuude kindlustusettevõtetega,
– kindlustusbrändide seostamine kindlustustoodetega,
– kindlustusseltside tuntus,
– kindlustusseltside kuvand;
– kriteeriumid kindlustusbrändide valikul.

Kantar Emor viis uuringu läbi veebis  perioodil 11.04.–18.04.2024 ja selles osales 1102 Eesti elanikku vanuses 18+.

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu värsketele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka:
Kindlustustoodetest kaalutakse enim elu- ja reisikindlustuse soetamist

Katariina Mäll

Katariina Mäll

Uuringuspetsialist

+372 626 8550

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.