Kinnisvaraarendajate tuntus ja seire
Mis on kodu osta plaanivate inimeste vajadused ja soovid, millised on uusarenduste koduomanike senine kasutuskogemus ning kuivõrd tuntud ja hinnatud on kinnisvaraarendajate brändid, oleme uurinud juba 2017. aastast. See uuring aitab arendajatel paremini mõista klientide vajadusi ja eelistusi Tallinna ning selle lähiümbruse kinnisvaraturul.
Uuringul on kaks sihtrühma: Tallinna või selle lähiümbruse uusarendustesse kodu osta kavatsevad 25-65-aastased Eesti elanikud ning samas piirkonnas hiljutise koduostu kogemusega inimesed.
Ülevaates katame järgmisi teemasid:
– uue kodu ostjate soovid ning kriteeriumid, mille alusel ostuotsus tehakse,
– piirkonna eelistused,
– korteri ostu motiivid ja ootused kinnisvara hindade osas,
– kliendikogemus nende puhul, kes hiljuti ostsid kodu uusarenduses,
– arendajate tuntus ja maine.
Septembris ja oktoobris 2024 veebi teel läbi viidud uuringus osales 440 inimest.
Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu värsketele andmetele saad osta meie e-poest.
Loe ka:
– Uue kodu valikul muutuvad järjest olulisemaks mugav ühistranspordiühendus ja vähene müratase
– Uue kodu ostmisel jälgitakse eelkõige hinda, kommunaalkulusid ja planeeringut