Lojaalsusprogrammide atraktiivsus

Lisaks olemasolevate kliendisuhete hoidmisele ja tugevdamisele aitavad need ka meelitada ligi potentsiaalseid uusi kliente. Millised lojaalsusprogrammid on Eesti elanikele kõige atraktiivsemad?

Kaardistame erinevate püsikliendiprogrammide tuntuse, kasutamise ja kasutuse kaalumise ning hinnangud Eesti elanike seas. Rahulolu ja eeliste tajumise hinnangute alusel kujuneb Eesti lojaalsusprogrammide edetabel.

2023. aasta uuringus olid kaetud järgmised teemad:
– püsikliendiprogrammide pingerida;
– hoiakud, eelistused, kasutuse kaalumine lojaalsusprogrammide puhul aastail 2018-2023;
– programmide tugevus, eelised võrreldes konkurentidega, loojalsusprogrammide tugevuse indeks;
– inimeste üldised hoiakud ja eelistused;
– püsikliendiprogrammide rakenduste kasutamine;
– püsikliendiprogrammide kohta käivate reklaamide märkamine.

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu viimastele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka:
Tarbijad soovivad aina enam püsikliendina tuvastamist nutitelefoni abil
Boonusraha kogumine on Eesti elanike jaoks kõige olulisem kliendikaardi hüve

 

Katariina Mäll

Katariina Mäll

Uuringuspetsialist

+372 626 8550

Karin Niinas

Juhataja, Kantar Emor

Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.