Meditsiinikeskuste brändiuuring

Meditsiinikeskuste brändiuuringus kaardistame erinevate erakliinikute ja suurhaiglate tuntust, kasutust ning elanike hinnanguid nende kuvandile. Samuti saame teada, millised on Eesti inimeste hoiakud Eesti meditsiinisüsteemi suhtes.

Uuringus on kaetud järgmised teemad:

– Eesti elanike üldised hoiakud erinevate meditsiiniteenuste suhtes,
– erinevate meditsiiniasutuste tuntus Eesti elanike seas,
– Eesti elanike kokkupuuted meditsiiniasutustega,
– tervisekliinikute ja meditsiinikeskuste usaldusväärsus ja patsiendisõbralikkus,
ravikvaliteedi tase.

Meditsiinibrändide uuring toimus esimest korda aastal 2022. Viimane uuring viidi läbi veebis 10. juulist kuni 17. juulini 2024. Kokku osales uuringus 1031 Eesti elanikku vanuses 16-74 aastat.

Loe ka:
Eesti elanikud peavad ooteaega arsti juurde pikaks, ent on valmis ootama tasuta visiiti

Kaisa Esko

Kaisa Esko

Uuringuekspert

+372 626 8542

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.