UUS! Mobiilirakenduste kliendisõbralikkuse indeksuuring
UURINGU TAUST JA EESMÄRGID
Esmakordselt Eestis kaardistame siin kasutatavate mobiilirakenduste kliendisõbralikkust ja tugevust meie turul. Uuringus vaatame erinevate mobiilirakenduste tuntust, allalaadimist ja nendega rahulolu Eesti elanike seas. Äppide kaardistamiseks toetume mitmele mõõdikule, neist keskne on äppide kliendisõbralikkuse indeks ÄKSI. Milline on klientide rahulolu teie mobiilirakendusega ja teie konkurentide mobiilirakendustega? Kus asub teie äpp kliendisõbralikkuse pingereas 2025?
ÄKSI ehk äppide kliendisõbralikkuse indeks koosneb:
UURINGUSSE KAASATUD ÄPID
Instagram, YouTube, Netflix, Facebook, Facebook Messenger, TikTok, WhatsApp Messenger, Telegram, Snapchat, Google, Google Maps, X (Twitter), Gmail, LinkedIn, Temu, SHEIN, About You, Threads, ChatGPT, Spotify, SoundCloud, Shazam, Duolingo, Pinterest, CapCut, Waze, Zalando, AliExpress, Amazon, eBay marketplace: shopping app, Boozt.com, Tinder, Bumble, Coop Eesti, Maxima, Barbora.EE, Rimi, Partnerkaart (Selver), Lidl Plus, MyStockmann, R-Kiosk, Apollo Kino Eesti, Apollo Pood, Elektrihind, Korto, BENU Apteek, Europark, Snabb, Parkner, Pargi.ee, Alexela, Olerex, Circle K, TerminalOil, Elisa Elamus ja Huub, Elisa Raamat, Rahva Raamat, Minu Telia, Telia TV, Super kõnekaart, LHV, Luminor Eesti, SEB Eesti, Swedbank Eestis, Coop Pank, Citadele Bank, Holm Bank Eesti, Inbank Pay, Revolut, mTasku, ERGO Estonia, Balacia, If Kindlustus (If Mobile Baltics), Seesam Eesti, BTA Eesti, Gjensidige Baltic Self-Service, Compensa Elukindlustus, IIZI, Enefit Eesti, Enefit Volt, Ragn-Sells Eesti, Tallink Silja Line, Viking Line, Eckerö Line, Tpilet, LuxExpress, Ecolines, Ryanair, AirBaltic, FlixBus, Hesburger, McDonald’s, Bolt Food, Wolt, Coffee In, ResQ, Bolt, CityBee, Tuul, Gym! Eesti, MyFitness.app, 24-7Fitness.ee, Lemon gym Estonia, Meliva Digikliinik, IKEA Eesti, Jazz pesulad, Yaga, K-rauta.ee e-pood, Smart-ID, Chilli.ee, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Skype, Eesti.ee, ERR ,Postimees, Delfi EE/ RUS, Eesti Ekspress, Äripäev, Õhtuleht, Eesti Päevaleht, Delfi Tasku, eKool, Stuudium, Neste.
UURINGU MEETOD JA MAKSUMUS
Sihtgrupp
– Veebiintervjuudes küsitlesime 1000 Eesti elanikku vanuses 16+. Valim on esinduslik keele, vanuse, soo ja piirkonna lõikes.
Ajakava
– Andmekorje toimus 5.-12. detsembril 2024. Teeme sel teemal andmekorjet kord aastas.
– Interaktiivne aruanne Power BI keskkonnas on klientidele avatud alates 13. veebruarist 2025.
Investeering
– Saate ligipääsu interaktiivsele aruande tööruumile MS Power BI keskkonnas. Litsents võimaldab tööruumi juurdepääsu teie ettevõtte kolmele töötajale.
– Aruande ja andmestiku varalised ja mittevaralised õigused kuuluvad Kantar Emorile. TOP10sse jõudnud mobiilirakendused saavad uuringu ostmisel kasutada vastavat märgist oma digikeskkondades.
– Aastase kasutuslitsentsi investeering on 1490 eurot, millele lisandub käibemaks.
– Eraldi tellimusena on võimalik tellida ka suuline esitlus Tallinnas või MS Teams kaudu.