Nädala TOP 30 vaadatavamat saadet

Allolevates edetabelites näete TOP30 vaadatuimat saadet koos vaatajate hulgaga nii vaatlusalusel kui varasemal nädalal.

CONSOLIDATED tabelis näidatud vaatajanumbrid sisaldavad nii otsevaatamist kui ka järgneva 7 päeva järelvaatamist.
Live+VOSDAL tabel sisaldab saadete otsevaatamist koos eetripäeval järelvaatamisega.


 

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.