NPS Benchmark soovitusindeks

NPS (net promoter score) soovitusindeksi uuring kaardistab, kuivõrd soovitaksid inimesed erinevaid ettevõtteid, mille teenindusega nad on viimasel ajal kokku puutunud, oma sõpradele ja tuttavatele. Kas tahad teada, kuidas positsioneerub seal Sinu ettevõte võrreldes konkurentide ja teenindustippudega?

Saadav NPS soovitushinnang aitab mõista, kuidas Sinu ettevõtte pakutav teenus ja teenindus kliendile päriselt korda lähevad.

Ülevaates katame järgmisi teemasid:
– ettevõtete ja sektorite pingeread,
– võrdlus varasemate aastatega (2017. aastast praeguseni),
– eraldi pingerida teeninduskogemusest veebikanalites,
– Sinu ettevõtte ja põhikonkurentide klientide spontaansed kommentaarid teeninduskogemuse kohta.

Kantar Emor viis viimase uuringu läbi veebis  perioodil 25.02.–18.03.2025 ja selles osales 2151 Eesti elanikku vanuses 16–74 eluaastat.

Tahaksid rohkem teada? Ligipääsu värsketele andmetele saad osta meie e-poest.

Loe ka:
Eesti inimesed soovitavad ettevõtetest enim LuxExpressi ja Rahva Raamatut
Eesti elanike hinnatuimate ettevõtete TOP3 moodustavad kino, tankla ja bussiettevõte
Veebis pakuvad Eesti elanike hinnangul parimat teeninduskogemust pangad

Kaisa Esko

Kaisa Esko

Uuringuekspert

+372 626 8542

Kristiina Saks

Juhtekspert, Kantar Emor

Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.