Eurovisiooni otseülekandeid Eestis vaatas üle 682 000 inimese
27.05.2015
27.05.2015
„Eurovisiooni lauluvõistluse otseülekannetele elas ETV vahendusel kaasa üle 682 000 inimese. Kõige rohkem oli vaatajaid finaalil, kui ülekannet jälgis keskmiselt 318 000 vaatajat minutis. Samas tipphetkel, Elina ja Stigi esinemise ajal, vaatas Eesti esindajaid 379 000 inimest ehk 31.2% 4-aastastest ja vanematest Eesti elanikest“, rääkis TNS Emori uuringuekspert Peeter Teedla.
Viimati võis näha kõiki kolme Balti riiki Eurovisiooni lauluvõistluse finaalis võistlemas 2002. aastal Tallinnas, enne 2015. aastat pole kolmel Baltimaal korraga õnnestunud läbi poolfinaalide kadalipu finaali pääseda.
Traditsiooniliselt on kõige suuremad Eurovisiooni-huvilised Eesti televaatajad – esimest poolfinaali vaatas üle 22% Eesti elanikest ning finaali otseülekannet oli vaatamas juba üle 26% elanikest. Lätis ja Leedus olid vastavad protsentnäitajad oluliselt väiksemad.
Kolme riigi peale kokku vaatas Eurovisiooni lauluvõistluse otseülekandeid vähemalt ühe minuti märkimisväärne hulk huvilisi – üle 2.6 miljoni vaataja.
Saade | Kanal | Vaatajaid (tuh) | Vaatajaid (%) |
EESTI | |||
EUROVISIOONI LAULUVÕISTLUS 2015. 1. POOLFINAAL | ETV | 270 | 22.2 |
EUROVISIOONI LAULUVÕISTLUS 2015. 2. POOLFINAAL | ETV | 156 | 12.8 |
EUROVISIOONI LAULUVÕISTLUS 2015. FINAAL | ETV | 318 | 26.1 |
LÄTI | |||
EUROVISIOONI LAULUVÕISTLUS 2015. 1. POOLFINAAL | LTV1 | 152 | 7.7 |
EUROVISIOONI LAULUVÕISTLUS 2015. 2. POOLFINAAL | LTV1 | 272 | 13.8 |
EUROVISIOONI LAULUVÕISTLUS 2015. FINAAL | LTV1 | 324 | 16.4 |
EUROVISIOONI LAULUVÕISTLUS 2015. FINAAL (viipekeelse toega) | LTV7 | 14 | 0.7 |
LEEDU | |||
EUROVISIOONI LAULUVÕISTLUS 2015. 1. POOLFINAAL | LRT televizija | 313 | 11.2 |
EUROVISIOONI LAULUVÕISTLUS 2015. 2. POOLFINAAL | LRT televizija | 491 | 17.5 |
EUROVISIOONI LAULUVÕISTLUS 2015. FINAAL | LRT televizija | 467 | 16.7 |
Sihtrühm: 4-aastased ja vanemad Eesti, Läti ja Leedu elanikud
Allikas: TNS Emor, TNS Latvia ja TNS LT, Teleauditooriumi Mõõdikuuring
Juhtekspert, Kantar Emor
Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.