Analüüsikeskuse GreenBooki tänavusest üleilmsest uuringust selgub, et Kantar on kõige uuenduslikum uuringu- ja teabeteenuseid pakkuv ettevõte. GreenBook Research Industry Trends uuringus osales 4000 valdkonna eksperti paljudest riikidest.
Kantari innovatiivsuse peamiste võtmeteguritena tõi GreenBooki uuring esile uute metoodikate ja toodete arenduse ning loovuse ja tehnoloogia kasutamise.
Kantari viimase aasta arengud ja uued võimalused on mitmekesised:
- Kantar Analytics Practice’i käivitamine, üle 1500 liikmega üleilmne võrgustik, mis ühendab andmeteadlasi, analüütikakonsultante, tehnolooge ja teabedisainereid, annab sügavamaid teadmisi ärikasvu edendamiseks, sh turundusinvesteeringute tõhususe hindamiseks, klientide segmentimiseks ja muuks.
- Worldpanel Plus’i ja Kantar Worldpaneli uue nutirakenduse kasutuselevõtt, mis võimaldab paneeli liikmetel reaalajas oma ostude ja -ajendite salvestamist, see on väärtuslik ülevaade ostuolukordadest igal ajal ja igal pool.
- Kantar Activate kasutuselevõtt, integreerides ostu- ja meediakäitumise andmed tarbijauuringutega, võimaldamaks paremini tabada sihtrühmi.
- Kantar Millward Browni uued paindlikud tele- ja digireklaami eeltestimisvahendid, mis aitavad turundajatel teha kiiresti muutuvas turunduskeskkonnas arukaid otsuseid.
- Kantar Consulting käivitas Perfect Category lahenduse, kus kombineeritakse virtuaalne reaalsus ja andmeanalüüs. Brändid saavad reaalajas hinnata oma kaubapaigutuse otsuste ärimõju.
- Kantar Consultingu visuaalse analüüsi lahenduse Enhanced Visual Analytics (EVA) kasutuselevõtt. See ainulaadne lähenemisviis, mis aitab brändidel mõista, kuidas nad on sotsiaalmeedias esindatud, kasutab kujutise tuvastamise tehnoloogiaid, semiootilist analüüsi ja kogub kasutaja loodud sisu, et saada ainulaadset ja vahetut pilti brändi ja/või tootekategooria võimalustest või brändikultuurist.
Eesti klientidele on Kantari arendused ja uued võimalused kättesaadavad Kantar Emori kaudu.
Loe GreenBooki uuringu kohta lähemalt.