Lätist ostetud alkoholi osakaal on kasvanud 10%-le kogu alkoholi ostumahust
25.04.2017
25.04.2017
Emor viis Eesti elanike seas läbi uuringu, kus uuriti Eesti elanike alkoholi tarbimisharjumusi ja selgitati välja muutused alkoholi ostmises.
„Välismaalt soetatud alkohoolsete jookide osakaal kogu ostetud alkoholist on võrreldes 2016. aastaga veelgi kasvanud. Alkoholiostud välismaalt moodustavad 14% ning Lätist 10% kõikidest alkoholiostudest. Veel eelmise aasta augustis oli Läti osakaal 6%,“ sõnas Emori uuringuekspert Aivar Voog.
„Alkoholi ostavad Lätist eelkõige Lõuna-Eesti ja Tartu piirkonna elanikud – Lätist ostetud alkoholi osakaal on Lõuna-Eestis tõusnud 18 %-lt 33%-le. Lätist alkoholi ostmine on omane eelkõige keskealistele meestele, kellel on ka keskmisest kõrgem sissetulek,“ rääkis Aivar Voog.
Uuring viidi läbi veebiintervjuudena ning kokku küsitleti 1715 alalist elanikku vanuses 18–74 aastat. Küsitlusperiood oli 03.-13.03.2017.
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.