Milliseid raadiojaamu kuulati teisel poolaastal enim?
16.01.2023
16.01.2023
Suurema osa ajast moodustas raadiokuulamine – 2 tundi ja 13 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulus keskmiselt 58 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulati 9 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulus keskmiselt 3 minutit päevas. 32 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg vähenenud 10 minuti võrra.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 41 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 16 minutit päevas.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 127 000 | 12,2 |
2 | Raadio Elmar | 80 000 | 7,8 |
3 | Sky Plus | 63 000 | 6,1 |
4 | Star FM | 63 000 | 6,1 |
5 | Retro FM | 56 000 | 5,5 |
6 | MyHits | 39 000 | 3,8 |
7 | Raadio Kuku | 37 000 | 3,6 |
8 | Rock FM | 28 000 | 2,7 |
9 | Raadio 2 | 23 000 | 2,3 |
10 | Relax FM | 19 000 | 1,8 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.07.2022–31.21.2022
Allikas: Kantar Emor, raadio- ja muusikakuulamise uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 30 000 | 2,9 |
2 | Sky Raadio | 22 000 | 2,1 |
3 | Russkoje Radio | 18 000 | 1,8 |
4 | Narodnoje Radio | 17 000 | 1,7 |
5 | Jumor FM | 14 000 | 1,3 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.07.2022–31.12.2022
Allikas: Kantar Emor, raadio- ja muusikakuulamise uuring
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.