Milliseid raadiojaamu kuulati teisel poolaastal enim?
16.01.2023
16.01.2023
Suurema osa ajast moodustas raadiokuulamine – 2 tundi ja 13 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulus keskmiselt 58 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulati 9 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulus keskmiselt 3 minutit päevas. 32 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg vähenenud 10 minuti võrra.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 41 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 16 minutit päevas.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 127 000 | 12,2 |
2 | Raadio Elmar | 80 000 | 7,8 |
3 | Sky Plus | 63 000 | 6,1 |
4 | Star FM | 63 000 | 6,1 |
5 | Retro FM | 56 000 | 5,5 |
6 | MyHits | 39 000 | 3,8 |
7 | Raadio Kuku | 37 000 | 3,6 |
8 | Rock FM | 28 000 | 2,7 |
9 | Raadio 2 | 23 000 | 2,3 |
10 | Relax FM | 19 000 | 1,8 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.07.2022–31.21.2022
Allikas: Kantar Emor, raadio- ja muusikakuulamise uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 30 000 | 2,9 |
2 | Sky Raadio | 22 000 | 2,1 |
3 | Russkoje Radio | 18 000 | 1,8 |
4 | Narodnoje Radio | 17 000 | 1,7 |
5 | Jumor FM | 14 000 | 1,3 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.07.2022–31.12.2022
Allikas: Kantar Emor, raadio- ja muusikakuulamise uuring
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.