Parim toidukaupade e-pood on e-Selver
08.06.2022
08.06.2022
Kantar Emori toidukaupade e-ostmise konkurentsiuuringu põhjal on liidrikohal jätkuvalt e-Selver. Kindlal teisel kohal on Barbora ning kolmandaks on tõusnud Rimi e-pood, jättes selja taha eCoopi.
E-Selver on kõige tuntum toidukaupade e-pood, millel on kõige laiem ostjaskond ning enim lojaalseid ja rahulolevaid kliente. „Tegemist on klientide hinnangul ka kõige usaldusväärsema ostukohaga, mis pakub mugavat ja lihtsat ostlemist, värsket ja kvaliteetset kaupa ning laia kaubavalikut,“ selgitas Kantar Emori uuringuekspert Kersten Jõgi. Konkurentidest enam kiita saab ka e-Selveri kullerite viisakus ja sõbralikkus.
Kindlal teisel kohal nii tuntuse kui ka ostjaskonna poolest on Barbora, mis kõige konkurentsitihedamas Tallinna piirkonnas astub e-Selverile tugevalt kandadele ning osades näitajates ka edestab teda.
Kui Rimi e-poe tulemus on püsinud aastases võrdluses stabiilsena, siis eCoopi positsioon on veidi järele andnud. Kersten Jõgi sõnul torkab eCoopi puhul silma konkurentidest madalam lojaalsete ostjate osakaal, kes peavad seda oma põhipoeks. „Coopi e-pood jääb konkurentidele alla kaubavaliku kuvandis ning on aastaga kaotanud klientide silmis usaldusväärsuse ja soodsa tarnehinna kuvandis,“ kommenteeris Jõgi.
Tuntuselt viies on ePrisma, jäädes ostjaskonna näitajates aga juba alla uutele tegijatele Bolt Marketile ja Wolt Marketile.
Toidukaupade e-ostmise veebiuuring toimus 14.–20. aprillini ja 12.–24. maini. Uuringus osales 567 Eesti elanikku vanuses 20–60 eluaastat, kes on ostnud toidukaupu veebist viimase kuue kuu jooksul.
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.