Parimat teeninduskogemust pakub tänavu Smartpost Itella
24.03.2021
24.03.2021
Smartpost Itella võttis tänavu võiduka esikoha parimat teeninduskogemust pakkuvate ettevõtete edetabelis, olles varasemalt esikohal olnud ka aastal 2017, selgub Kantar Emori NPS Benchmark soovitusindeksi uuringust.
Ettevõtete üldarvestuses mahtusid esiviisikusse veel Rahva Raamat, Juhani Puukool, DPD ning LHV Pank.
Esikohale jõudnud Smartpost Itella edendas oma soovitusindeksit eelmise aastaga võrreldes veelgi enam – kuigi oli ka 2020. aastal oma valdkonna parim. Seejuures pakiteenuste keskmine indeks oluliselt ei muutunud, ehk olukord maailmas ja pakiteenuste mahu kasv ei ole mõjutanud ettevõtete soovituskommunikatsiooni.
Itella Estonia tegevjuhi Meelike Paalbergi sõnul on neil tõeliselt hea meel on näha, et Eesti tarbijad on hinnanud Smartpost Itella teenust ja kasutajakogemust esimese koha vääriliseks. „Pingutame igapäevaselt selle nimel, et meie kliendid saaksid suurepärase kasutajakogemuse nii teenuse kui ka veebi iseteeninduskeskkonna kasutamisest,” kommenteeris Paalberg. „Oleme väga tänulikud oma klientidele nende positiivse tagasiside ja lojaalsuse eest. Saavutus sai võimalikuks siiski vaid tänu Smartpost Itella väga pühendunud ning professionaalsele meeskonnale, kes kogu aasta erakordselt tublit tööd on teinud,” lisas ta.
Võrreldes valdkondade keskmisi NPS-skoore 2020. aasta tulemustega on suurima tõusu teinud apteegid. Enim on langenud aga pangad, kuid keskmine on kukkunud ka telekommunikatsiooni- ja infrastruktuuriettevõtete puhul.
Varasemalt soovituskommunikatsiooni edetabeli esiotsas olevaid kinosid sellel aastal ei kaardistatud, kuna kinode tegevus on olnud pandeemia tõttu tugevalt häiritud. Samuti jäid samal põhjusel välja reisijateveo teenusepakkujad ning laevandusettevõtted.
Tänavuses Eesti suurimate teenindusettevõtete soovitusindeksi uuringus mõõdeti esmakordselt ka veebikeskkondade soovituskommunikatsiooni, seda viies valdkonnas: pangad, pakiteenused, apteegid, jaeketid ning telekommunikatsioon. Parimaid tulemusi saavutasid internetipangad ning samuti Smartpost Itella iseteeninduskeskkond.
Eesti suurimate teenindusettevõtete soovitusindeksi NPS (net promoter score) uuring mõõdab reaalsetel kogemustel põhinevat soovitushinnangut. Uuringus mõõdeti sel aastal 88 ettevõtet ja veebikeskkonda. Uuring toimus 19.02.–08.03.2021 ja selles osales 2214 Eesti elanikku vanuses 15–74 eluaastat.
Kuula ka intervjuud Kaisa Eskoga Kuku raadiost.
NPS Benchmark uuringu aruanne on saadaval meie veebipoes.
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.