Raadioauditooriumi ülevaade 2015. aasta kevadel
15.07.2015
15.07.2015
TNS Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud kevadperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 39 minutit päevas. Võrreldes talvega kuulati raadiot päevas nelja minuti võrra vähem. Eestlased kuulasid raadiot 3 tundi ja 45 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 3 tundi ja 27 minutit.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (tuh) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 284 | 27,6 |
2 | Sky Plus | 265 | 25,8 |
3 | Raadio Elmar | 212 | 20,7 |
4 | Star FM | 202 | 19,7 |
5 | Retro FM | 146 | 14,2 |
6 | Raadio Kuku | 120 | 11,7 |
7 | Raadio 2 | 118 | 11,5 |
8 | Power Hit Radio | 108 | 10,5 |
9 | Raadio Uuno | 103 | 10 |
10 | Energy FM | 64 | 6,2 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 04.03.2015–02.06.2015
Allikas: TNS Emor, Raadioauditooriumi uuring
Nr | Saade | Kuulajaid (tuh) | Kuulajaid (%) |
1 | Russkoje Radio | 148 | 14,4 |
2 | Raadio 4 | 145 | 14,1 |
3 | Narodnoje Radio | 113 | 11 |
4 | Sky Raadio | 106 | 10,3 |
5 | DFM | 44 | 4,2 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 04.03.2015–02.06.2015
Allikas: TNS Emor, Raadioauditooriumi uuring
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.