Raadioauditooriumi ülevaade 2015. aasta sügisel
30.12.2015
30.12.2015
TNS Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud sügisperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 44 minutit päevas. Võrreldes suvega kuulati raadiot päevas kahe minuti võrra vähem. Eestlased kuulasid raadiot 3 tundi ja 54 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 3 tundi ja 22 minutit.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 300 000 | 29,2 |
2 | Sky Plus | 225 000 | 21,9 |
3 | Raadio Elmar | 220 000 | 21,4 |
4 | Star FM | 199 000 | 19,3 |
5 | Retro FM | 138 000 | 13,4 |
6 | Raadio Kuku | 122 000 | 11,9 |
7 | Raadio 2 | 104 000 | 10,1 |
8 | Power Hit Radio | 72 000 | 7,0 |
9 | Raadio Uuno | 70 000 | 6,9 |
10 | Klassikaraadio | 51 000 | 5,0 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 02.09.2015–01.12.2015
Allikas: TNS Emor, Raadioauditooriumi uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 148 000 | 14,4 |
2 | Russkoje Radio | 143 000 | 14,0 |
3 | Sky Raadio | 109 000 | 10,6 |
4 | Narodnoje Radio | 105 000 | 10,2 |
5 | Jumor FM | 61 000 | 5,9 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 02.09.2015–01.12.2015
Allikas: TNS Emor, Raadioauditooriumi uuring
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.