Raadioauditooriumi ülevaade 2015. aasta suvel
01.10.2015
01.10.2015
TNS Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud suveperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 46 minutit päevas. Võrreldes kevadega kuulati raadiot päevas seitsme minuti võrra rohkem. Eestlased kuulasid raadiot 3 tundi ja 53 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 3 tundi ja 32 minutit.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 295 000 | 28,7 |
2 | Raadio Elmar | 243 000 | 23,6 |
3 | Sky Plus | 231 000 | 22,5 |
4 | Star FM | 201 000 | 19,5 |
5 | Retro FM | 160 000 | 15,6 |
6 | Raadio Kuku | 121 000 | 11,8 |
7 | Raadio 2 | 99 000 | 9,7 |
8 | Raadio Uuno | 95 000 | 9,3 |
9 | Power Hit Radio | 92 000 | 9,0 |
10 | Klassikaraadio | 47 000 | 4,6 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 03.06.2015–01.09.2015
Allikas: TNS Emor, Raadioauditooriumi uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Russkoje Radio | 157 000 | 15,3 |
2 | Raadio 4 | 148 000 | 14,4 |
3 | Sky Raadio | 120 000 | 11,7 |
4 | Narodnoje Radio | 98 000 | 9,5 |
5 | Jumor FM | 55 000 | 5,4 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 03.06.2015–01.09.2015
Allikas: TNS Emor, Raadioauditooriumi uuring
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.