Raadioauditooriumi ülevaade 2016. aasta sügisel
04.01.2017
04.01.2017
Kantar Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud sügisperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 28 minutit päevas. Võrreldes suvega kuulati raadiot päevas 5 minuti võrra rohkem. Eestlased kuulasid raadiot 3 tundi ja 39 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 3 tundi ja 5 minutit.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 286 000 | 28,0 |
2 | Sky Plus | 255 000 | 25,0 |
3 | Star FM | 224 000 | 22,0 |
4 | Raadio Elmar | 215 000 | 21,1 |
5 | Retro FM | 172 000 | 16,9 |
6 | Raadio Kuku | 137 000 | 13,5 |
7 | Raadio 2 | 131 000 | 12,9 |
8 | Power Hit Radio | 78 000 | 7,6 |
9 | Raadio Uuno / MyHits | 70 000 | 6,9 |
10 | Radiomania | 44 000 | 4,3 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 31.08.2016–29.11.2016
Allikas: Kantar Emor, Raadioauditooriumi uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Russkoje Radio | 131 000 | 12,8 |
2 | Raadio 4 | 128 000 | 12,5 |
3 | Sky Raadio | 126 000 | 12,3 |
4 | Narodnoje Radio | 104 000 | 10,2 |
5 | Jumor FM | 59 000 | 5,8 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 31.08.2016–29.11.2016
Allikas: Kantar Emor, Raadioauditooriumi uuring
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.