Raadioauditooriumi ülevaade 2016. aasta suvel
03.10.2016
03.10.2016
Kantar Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud suveperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 33 minutit päevas. Võrreldes kevadega kuulati raadiot päevas 7 minuti võrra rohkem. Eestlased kuulasid raadiot 3 tundi ja 46 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 3 tundi ja 4 minutit.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 266 000 | 26,1 |
2 | Raadio Elmar | 243 000 | 23,8 |
3 | Sky Plus | 243 000 | 23,8 |
4 | Star FM | 214 000 | 20,9 |
5 | Retro FM | 167 000 | 16,3 |
6 | Raadio 2 | 124 000 | 12,1 |
7 | Raadio Kuku | 124 000 | 12,1 |
8 | Raadio Uuno | 80 000 | 7,8 |
9 | Power Hit Radio | 77 000 | 7,5 |
10 | Klassikaraadio | 42 000 | 4,1 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.06.2016–30.08.2016
Allikas: Kantar Emor, Raadioauditooriumi uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Russkoje Radio | 152 000 | 14,9 |
2 | Raadio 4 | 131 000 | 12,8 |
3 | Sky Raadio | 120 000 | 11,7 |
4 | Narodnoje Radio | 110 000 | 10,8 |
5 | Jumor FM | 66 000 | 6,5 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.06.2016–30.08.2016
Allikas: Kantar Emor, Raadioauditooriumi uuring
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.