Raadioauditooriumi ülevaade 2017. aasta sügisel
02.01.2018
02.01.2018
Kantar Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud sügisperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 16 minutit päevas. Võrreldes suvega kuulati raadiot päevas 10 minuti võrra vähem. Eestlased kuulasid raadiot 3 tundi ja 24 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 2 tundi ja 59 minutit.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 286 000 | 28,1 |
2 | Star FM | 231 000 | 22,7 |
3 | Sky Plus | 209 000 | 20,5 |
4 | Raadio Elmar | 189 000 | 18,6 |
5 | Retro FM | 172 000 | 16,9 |
6 | Raadio Kuku | 139 000 | 13,6 |
7 | Raadio 2 | 113 000 | 11,1 |
8 | MyHits | 104 000 | 10,2 |
9 | Power Hit Radio | 77 000 | 7,6 |
10 | Hit FM | 67 000 | 6,6 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 30.08.2017–28.11.2017
Allikas: Kantar Emor, Raadioauditooriumi uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 140 000 | 13,8 |
2 | Russkoje Radio | 134 000 | 13,2 |
3 | Narodnoje Radio | 130 000 | 12,7 |
4 | Sky Raadio | 109 000 | 10,7 |
5 | Jumor FM | 79 000 | 7,7 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 30.08.2017–28.11.2017
Allikas: Kantar Emor, Raadioauditooriumi uuring
Juhtekspert, Kantar Emor
Inimesed hindavad endiselt traditsioonilisi offline-reklaamikanaleid, samas kui turundajad eelistavad online'i. Offline-kanalites ajavad reklaamid inimesi vähem närvi, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes. Seevastu internetis käituvad reklaamid tihtilugu nagu ebaviisakad külalised, kes ei teata oma tulekust ette ja saabuvad kõige ebasobivamal hetkel.