Raadioauditooriumi ülevaade 2017. aasta talvel
28.03.2017
28.03.2017
Kantar Emori Raadioauditooriumi uuringu andmetel kuulasid Eesti elanikud talveperioodil raadiot keskmiselt 3 tundi ja 27 minutit päevas. Võrreldes sügisega kuulati raadiot päevas 1 minuti võrra vähem. Eestlased kuulasid raadiot 3 tundi ja 38 minutit ning mitte-eestlased vastavalt 3 tundi ja 4 minutit.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 293 000 | 28,8 |
2 | Sky Plus | 236 000 | 23,2 |
3 | Star FM | 215 000 | 21,2 |
4 | Raadio Elmar | 201 000 | 19,7 |
5 | Retro FM | 159 000 | 15,6 |
6 | Raadio Kuku | 138 000 | 13,6 |
7 | Raadio 2 | 122 000 | 12,0 |
8 | MyHits | 71 000 | 7,0 |
9 | Power Hit Radio | 69 000 | 6,8 |
10 | Klassikaraadio | 39 000 | 3,8 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 30.11.2016–28.02.2017
Allikas: Kantar Emor, Raadioauditooriumi uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid | Kuulajaid (%) |
1 | Russkoje Radio | 128 000 | 12,6 |
2 | Raadio 4 | 124 000 | 12,2 |
3 | Sky Raadio | 113 000 | 11,1 |
4 | Narodnoje Radio | 95 000 | 9,4 |
5 | Jumor FM | 62 000 | 6,1 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 30.11.2016–28.02.2017
Allikas: Kantar Emor, Raadioauditooriumi uuring
Juhataja, Kantar Emor
Tihti kipuvad hindajad määrima Y-generatsioonile pähe „unikaalseid“ omadusi, mis on tegelikkuses iseloomustanud noori inimesi läbi aegade. Ent Y-põlvkonnal on võrreldes varasematega ka eripärasid, mis tulenevad mitte mingist sünnipärasest unikaalsusest, vaid keskkonnast, kuhu on sünnitud. Ja keskkond on võrreldes 1990. aastatega vägagi muutunud.