Raadioauditooriumi ülevaade aprill–september 2019
29.11.2019
29.11.2019
Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud perioodil aprill–september 2019 raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 4 tundi ja 4 minutit päevas.
Enim kulutati aega raadiojaamade kuulamisele – 2 tundi ja 30 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulub keskmiselt 43 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulatakse 18 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulub keskmiselt 2 minutit päevas. 32 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 57 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 35 minutit päevas.
Kui võrreldes aasta varasema ajaga on raadio- ja muusikakuulamine kokku 19 minuti võrra vähenenud, siis ajaline panus raadiojaamadele on püsinud pea samas ajamahus, vähenedes vaid 4 minuti võrra. Kuulamisele pühendatud aja langus on tulnud muu tundmatu audiokanali ja raadiojaamade vahel surfamisele kulutatud aja arvelt ning ka interneti vahendusel muusikateenuste kuulamisest.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 147 000 | 14,4 |
2 | Sky Plus | 92 000 | 9,0 |
3 | Raadio Elmar | 86 000 | 8,4 |
4 | Star FM | 77 000 | 7,6 |
5 | Retro FM | 55 000 | 5,4 |
6 | Raadio Kuku | 54 000 | 5,2 |
7 | MyHits | 45 000 | 4,4 |
8 | Raadio 2 | 34 000 | 3,3 |
9 | Power Hit Radio | 22 000 | 2,2 |
10 | Klassikaraadio | 17 000 | 1,7 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.04.–30.09.2019
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 36 000 | 3,5 |
2 | Sky Raadio | 28 000 | 2,7 |
3 | Russkoje Radio | 26 000 | 2,6 |
4 | Narodnoje Radio | 25 000 | 2,4 |
5 | Jumor FM | 22 000 | 2,2 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.04.–30.09.2019
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Juhtekspert, Kantar Emor
Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.