Raadioauditooriumi ülevaade jaanuar–juuni 2020
14.08.2020
14.08.2020
Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud perioodil jaanuar–juuni 2020 raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 3 tundi ja 56 minutit päevas.
Enim kulutati aega raadiojaamade kuulamisele – 2 tundi ja 29 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulub keskmiselt 47 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulatakse 11 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulub keskmiselt 2 minut päevas. 28 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg pea veerand tunni võrra vähenenud. Raadiojaamade kuulamisele pühendatud aeg on aga püsinud samal tasemel.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 53 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 37 minutit päevas.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 128 000 | 12,5 |
2 | Raadio Elmar | 89 000 | 8,7 |
3 | Sky Plus | 80 000 | 7,8 |
4 | Star FM | 64 000 | 6,3 |
5 | Retro FM | 52 000 | 5,1 |
6 | Raadio Kuku | 42 000 | 4,1 |
7 | MyHits | 40 000 | 3,9 |
8 | Raadio 2 | 28 000 | 2,7 |
9 | Rock FM | 28 000 | 2,7 |
10 | Power Hit Radio | 21 000 | 2,1 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.01.2020–30.06.2020
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 39 000 | 3,8 |
2 | Russkoje Radio | 28 000 | 2,7 |
3 | Narodnoje Radio | 25 000 | 2,5 |
4 | Jumor FM | 21 000 | 2,1 |
5 | Sky Raadio | 20 000 | 2,0 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.01.2020–30.06.2020
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Uuringuekspert, Kantar Emor
Viimastel aastatel aset leidnud muutused brändide edetabelis viitavad sellele, et Eesti elanikud hindavad üha enam globaalseid ja vähem kohalikke kaubamärke. Nii leiame Kalevi ja ERRi kõrvalt YouTube'i ja Google'i.