Raadioauditooriumi ülevaade oktoober 2019 – märts 2020
04.05.2020
04.05.2020
Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud perioodil oktoober 2019 – märts 2020 raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 4 tundi ja 6 minutit päevas.
Enim kulutati aega raadiojaamade kuulamisele – 2 tundi ja 32 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulub keskmiselt 48 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulatakse 13 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulub keskmiselt 1 minut päevas. 31 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Võrreldes aasta varasema perioodiga on raadio- ja muusikakuulamise aeg püsinud samal tasemel.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 53 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 47 minutit päevas.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 138 000 | 13,5 |
2 | Sky Plus | 93 000 | 9,1 |
3 | Raadio Elmar | 86 000 | 8,5 |
4 | Star FM | 74 000 | 7,2 |
5 | Retro FM | 56 000 | 5,5 |
6 | Raadio Kuku | 51 000 | 4,9 |
7 | MyHits | 40 000 | 3,9 |
8 | Raadio 2 | 33 000 | 3,3 |
9 | Rock FM | 30 000 | 2,9 |
10 | Power Hit Radio | 20 000 | 2,0 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.10.2019–31.03.2020
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 45 000 | 4,4 |
2 | Russkoje Radio | 27 000 | 2,7 |
3 | Narodnoje Radio | 27 000 | 2,6 |
4 | Sky Raadio | 26 000 | 2,6 |
5 | Jumor FM | 17 000 | 1,7 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.10.2019–31.03.2020
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.