Raadioauditooriumi ülevaade perioodist aprill–september 2021
09.11.2021
09.11.2021
Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud perioodil aprillist kuni septembrini 2021 raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 4 tundi ja 6 minutit päevas.
Suurema osa ajast moodustas raadiokuulamine – 2 tundi ja 21 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulub keskmiselt 56 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulatakse 13 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulub keskmiselt 2 minutit päevas. 35 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg kasvanud 5 minuti võrra. Samas on raadiojaamadele pühendatud aeg aga langenud 5 minuti jagu.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 43 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 35 minutit päevas.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 122 000 | 11,8 |
2 | Raadio Elmar | 86 000 | 8,4 |
3 | Sky Plus | 68 000 | 6,6 |
4 | Star FM | 56 000 | 5,4 |
5 | Retro FM | 53 000 | 5,2 |
6 | MyHits | 43 000 | 4,1 |
7 | Raadio Kuku | 35 000 | 3,4 |
8 | Rock FM | 28 000 | 2,7 |
9 | Raadio 2 | 27 000 | 2,7 |
10 | Relax FM | 16 000 | 1,6 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.04.2021–30.09.2021
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 36 000 | 3,5 |
2 | Russkoje Radio | 22 000 | 2,1 |
3 | Narodnoje Radio | 20 000 | 2,0 |
4 | Sky Raadio | 19 000 | 1,8 |
5 | Jumor FM | 16 000 | 1,5 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.04.2021–30.09.2021
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Balti regiooni juht, Kantar Emor
On asju, mis selles andmete külluses ei muutu – see on inimene ja tema käitumine. Tehnoloogiliste uuenduste puhul ei tohi seda arusaama kaotada ning liialt andmetesse kinni jääda. Kui teed kampaaniat, on võimalik võtta sadakond mõõdikut, aga kui sa sellega igapäevaselt ei tegele, tunned end eksinult. Andmete kasutamise ülim eesmärk on ikka inimene ja tema käitumise mõistmine.