Raadioauditooriumi ülevaade perioodist jaanuar – juuni 2021
16.08.2021
16.08.2021
Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud perioodil jaanuar kuni juuni 2021 raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 4 tundi ja 8 minutit päevas.
Suurema osa ajast moodustas raadiokuulamine – 2 tundi ja 21 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulub keskmiselt 59 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulatakse 11 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulub keskmiselt 2 minutit päevas. 34 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg jäänud samale tasemele.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 44 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 33 minutit päevas.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 123 000 | 12,0 |
2 | Raadio Elmar | 83 000 | 8,1 |
3 | Sky Plus | 66 000 | 6,4 |
4 | Star FM | 63 000 | 6,2 |
5 | Retro FM | 52 000 | 5,0 |
6 | Raadio Kuku | 39 000 | 3,8 |
7 | MyHits | 32 000 | 3,1 |
8 | Rock FM | 27 000 | 2,7 |
9 | Raadio 2 | 26 000 | 2,5 |
10 | Power Hit Radio | 15 000 | 1,5 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.01.2021–30.06.2021
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 38 000 | 3,7 |
2 | Russkoje Radio | 24 000 | 2,4 |
3 | Sky Raadio | 22 000 | 2,1 |
4 | Narodnoje Radio | 18 000 | 1,7 |
5 | Jumor FM | 16 000 | 1,6 |
Sihtrühm: 12–74aastased Eesti elanikud
Periood: 01.01.2021–30.06.2021
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Juhtekspert, Kantar Emor
Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.