Raadioauditooriumi ülevaade perioodist jaanuar–juuni 2022
13.07.2022
13.07.2022
Kantar Emori raadio- ja muusikakuulamise seire andmetel pühendasid Eesti elanikud perioodil jaanuar kuni juuni 2022 raadio ja muusika kuulamisele keskmiselt 3 tundi ja 50 minutit päevas.
Suurema osa ajast moodustas raadiokuulamine – 2 tundi ja 8 minutit. Ajaliselt järgneva audioväljundina said kuulajate ajast endale internetipõhised muusikateenused, millele kulus keskmiselt 58 minutit päevas. Salvestatud muusikat kuulati 8 minutit ning raadiosaadete järelkuulamisele kulus keskmiselt 2 minutit päevas. 33 minutit jaotub ära erinevate raadiojaamade vahel surfamisele või tundmatule audiokanalile.
Võrreldes aasta varasema perioodiga on kogu raadio- ja muusikakuulamise aeg vähenenud 18 minuti võrra.
Eestlased kuulasid raadiojaamu keskmiselt 2 tundi ja 31 minutit ning muu rahvuse esindajad vastavalt 1 tund ja 21 minutit päevas.
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Vikerraadio | 122 000 | 11,8 |
2 | Raadio Elmar | 82 000 | 7,9 |
3 | Sky Plus | 74 000 | 7,1 |
4 | Star FM | 54 000 | 5,2 |
5 | Retro FM | 47 000 | 4,5 |
6 | Raadio Kuku | 40 000 | 3,8 |
7 | MyHits | 34 000 | 3,3 |
8 | Rock FM | 30 000 | 2,9 |
9 | Raadio 2 | 24 000 | 2,4 |
10 | Relax FM | 23 000 | 2,2 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.01.–30.06.2022
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Nr | Raadiojaam | Kuulajaid (arv) | Kuulajaid (%) |
1 | Raadio 4 | 36 000 | 3,5 |
2 | Narodnoje Radio | 22 000 | 2,1 |
3 | Russkoje Radio | 19 000 | 1,8 |
4 | Sky Raadio | 19 000 | 1,8 |
5 | Jumor FM | 13 000 | 1,2 |
Sihtrühm: 12–74-aastased Eesti elanikud
Periood: 01.01.–30.06.2022
Allikas: Kantar Emor, Raadio- ja muusikakuulamise uuring
Juhtekspert, Kantar Emor
Tööandjate maine uuring näitab, et inimeste jaoks on tööandja valikul kõige olulisemad korralik palk, kindlus töö koha säilimises ning et töötajad tunneksid, et tööandja neist hoolib. Töötajaid väärtustav kuvand kujuneb erinevate tegurite koosmõjus: lisaks materiaalsele motivatsioonipaketile on väga oluline ka juhtimiskultuur.